Tiger I PetSild

Odpovědět
sakulajda
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3208
Registrován: 28 led 2009, 22:03
15
Lokalita: Dolní Kounice

Re: Tiger I PetSild

Příspěvek od sakulajda »

dobré dobré ;)
Články:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
zander
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1448
Registrován: 25 čer 2010, 18:47
13
Lokalita: Praha 5 Radotín

Re: Tiger I PetSild

Příspěvek od zander »

To sou věci, to tu ještě nebylo, novej konstruktér, to je tady potřeba.
Jen tak dál :shock: sleduju tě.

Michal
"Rytířský v boji, bdělí v míru"
Uživatelský avatar
petsild
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 281
Registrován: 22 lis 2013, 19:37
10
Lokalita: Praha 10

Re: Tiger I PetSild

Příspěvek od petsild »

Kluci děkuji :D tohle od Profíků potěší.
Tiger I verze HL
Uživatelský avatar
petsild
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 281
Registrován: 22 lis 2013, 19:37
10
Lokalita: Praha 10

Re: Tiger I PetSild

Příspěvek od petsild »

Docela snadná úprava otáčení věže proporcionálně :) dle supr nápadu Spitfiremk1 http://www.mujtank.tym.cz/uprava-pohon- ... lni-t2065/ použil jsem klasiku servo HS-311, které má dostatečně silný zesilovač. Po přepájení je zesilovač elegantně v originál krabičce jen bez střední části. Věž se pěkně plynule otáčí :D rychlost je nastavitelná ve vysílači.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Tiger I verze HL
pajak7

Re: Tiger I PetSild

Příspěvek od pajak7 »

Já než abych likvidoval servo jsem pořídil obousměrný regulátor .
Ale pro toho kdo má doma stará serva a je ochoten je obětovat tak je to řešení. ;) ;)
Jede ti to krásně ta přestavba držím palce.
Uživatelský avatar
spitfiremk1
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 414
Registrován: 29 led 2011, 17:38
13
Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov

Re: Tiger I PetSild

Příspěvek od spitfiremk1 »

pajak7 píše:Já než abych likvidoval servo jsem pořídil obousměrný regulátor .
Ale pro toho kdo má doma stará serva a je ochoten je obětovat tak je to řešení. ;) ;)
Jede ti to krásně ta přestavba držím palce.
Vy čistokrevní tankysti serva spíš využijete neporušená, na něco...U nás letadýlkářů se preventivně vyřazují, už po sebemenším náznaku zacukání, vrnění atd, což pokud jej nevyměníme preventivně po cca 5 ti sezonách za nová, vede k tomu, že se ta odstavená montují na méně nebezpečné záležitosti (pomalá auta, lodě, tanky, pohony věží, viz má T 34, potažmo Tiger kolegy zde a proto nelituji žádné servo, může li posloužit i po "klinické smrti" I když nová serva na účely v tanku, určená k rozmontování, pokud jsou v cenových relacích Hobbykingu a standartní tříkilové servo stojí na rozdíl od Hitecu, jen 170 kč, nemusí nás ten kanibalizmus mrzet.dá se tím ušetřit za drahá zařízení, nebo ne zrovna levné obousměrné regly. Fakt je,že já mám v Tigrovi regly na jízdu oba nové za cca 700kč., ale jejich velikost limituje jejich počet v tanku (ovládání věže, náměru) Navíc u věže regl po návratu páky do neutrálu sjede s věží zpět na středovou pozici a nenechá ji tam kde potřebujeme, na rozdíl od upraveného serva mým způsobem.To dokáže nanejvýš ještě obousměrný RC spínač, ale konstantní rychlostí na obě strany. Toť vše... :)
nejde li o život, jde o hov .......
pajak7

Re: Tiger I PetSild

Příspěvek od pajak7 »

spitfiremk1 píše: Navíc u věže regl po návratu páky do neutrálu sjede s věží zpět na středovou pozici a nenechá ji tam kde potřebujeme, na rozdíl od upraveného serva mým způsobem.
To je nesmysl. Když dám páku do neutrálu tak se jednoduše věž osazená regulátorem zastaví a né že se vrací .
To by potom musel i tank který je osazen regulátory na pojezdy se při vracení páky do neutrálu vracet (couvat na původní místo).
Nebo jsem něco špatně pochopil?
Uživatelský avatar
spitfiremk1
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 414
Registrován: 29 led 2011, 17:38
13
Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov

Re: Tiger I PetSild

Příspěvek od spitfiremk1 »

slol Regl, profi-regl (v autu, lodi, tanku) vždy, pokud je páka na vys. v neutrálu, tak mlčí, nic se netočí.Regl si pamatuje tuto polohu.Dám li povel od neutrálu na kteroukoliv stranu začnou se lineárně pozvolna zvyšovat otáčky motoru až do max.polohy páky. v opačném směru se děje totéž. Pokud páku stáhneš zpět na neutr.motor se zastaví a...věž vlastně taky... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: jak jsem starej, tak jsem blbej :mrgreen: :mrgreen: máš pravdu, omlouvám se..Já to s takovou vervou v tom příspěvku popisoval, až jsem popisoval funkci obyč.serva. To se vrátit musí, potenciometr ve vysilači mu to načte.Ten samostatný servozesilovač v mé úpravě funguje vlastně jako mikro regulátor a zastaví motor tam, kde ho neutrálem vypneme, protože je z něj odpojen zpětnovazební potenciometr, nahrazený pevným ,daným odporem.A přesto je to levnější a menší, než regulátor... Tak!! :D
Omvlouvám se všem, jež jsem svým předešlým blábolem způsobil traumata... :(
nejde li o život, jde o hov .......
Uživatelský avatar
petsild
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 281
Registrován: 22 lis 2013, 19:37
10
Lokalita: Praha 10

Re: Tiger I PetSild

Příspěvek od petsild »

Kluci potěch letech vaší praxe :) jak moderně řešíte neomezené otáčení věže?
Viděl jsem podomácku sestrojené vodivé kartáče různé variace, ale sehnat něco podobného tomuhle http://www.ebay.ca/itm/12-Wires-2-amps- ... 43aee39fa0 optimálně potřeboval 7 kontaktů.
Tiger I verze HL
pajak7

Re: Tiger I PetSild

Příspěvek od pajak7 »

Taky jsem si po vzoru Kuldy udělal na prvním tanku tuhle vychytávku ale pak jsem zjístil že ani jednou při normálním ježdění nebylo toto zařízení potřeba.
A na ostatních modelech už mě to ani nechybí .
Tím jsem chtěl říct že mě to po těch letech jak píšeš vůbec nechybí ;) ;) ;)
Moje zkušenost a názor.
Odpovědět

Zpět na „Tiger I“