Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...

Návody na úpravy tanku
Uživatelský avatar
Vojtiš
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
Příspěvky: 699
Registrován: 17 led 2011, 20:44
13
Lokalita: Přerov

Re: Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...

Příspěvek od Vojtiš »

Téčka mám akorát plastikove modely 1:35, hlavně jsem blázen do t-55 jinak RC mam tigra 1, akorát ho mám rozdělaný nějaké úpravi do terénu a td. Ale chtěl bych si koupit také T-34 RC akorát nevím na kolik to tak přijde samozdřejmě s kov. pási.
KDO NEZAŽIL NEPOCHOPÍ !!!
Uživatelský avatar
spitfiremk1
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 414
Registrován: 29 led 2011, 17:38
13
Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov

Re: Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...

Příspěvek od spitfiremk1 »

To téčko. koupíš pouze na Beami Trade.cz, Mají zimní a letní kamufláž, stojí 3200 kč. Je vybaveno IR střelbou a pojezdy jsou neproporcionální a poruchové. Po týdnu odešlo ovládání jednoho pásu na přijimači.Pásy tam vedou taky za 1990 kč.Pokud si necháš orig provedení ovládání a dáš těžké kovové pásy odkrágluješ přijimač na 50 proc.!! Pokud uděláš mou úpravu se dvěma regulátory za celkem 1800kč dalším vysilačem a přijimačem za cca1000 kč-použité i daleko míň,neprohloupíš. Vše si rozvaž , dojeď se podívat, pomohu s instalací a koupí komponentů.. cool
zdarec..
nejde li o život, jde o hov .......
Uživatelský avatar
Vojtiš
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
Příspěvky: 699
Registrován: 17 led 2011, 20:44
13
Lokalita: Přerov

Re: Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...

Příspěvek od Vojtiš »

Tak ti díky za radu, jsou to docela velké částky a ty jsi dotoho investoval kolik? jestli to není tajné. Díky moc.
KDO NEZAŽIL NEPOCHOPÍ !!!
Uživatelský avatar
spitfiremk1
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 414
Registrován: 29 led 2011, 17:38
13
Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov

Re: Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...

Příspěvek od spitfiremk1 »

Vojtiš píše:Tak ti díky za radu, jsou to docela velké částky a ty jsi dotoho investoval kolik? jestli to není tajné. Díky moc.
Chceš li to téčko mít nezbyde ti nic než ho tam koupit. Pokud jej budeš provozovat s orig vybavením připrav se na brzské reklamace a nechuť dál provozovat původní stav. Do terénu rozhodně nejezdi.Motory fungují jen naplno a vypnuto. Tím pádem, pokud je tank na trávě či ve stoupání, nebo jen na koberci, motory náhle zaberou a zafunguje váha stroje, odpory v převodech a nakonec i odpor terénu.To se projeví prudkým nárazem ampér v motoru, RC spínači v přijimači a poškozuje se systematicky elektronika obsluhující pojezdy do doby, kdy vydechne naposled... :x Jezdit se dá bez rizika jen po linu či parketách.To pásy proklouznou a proudová zátěž není kritická.Ovšem to je ježdění na prd...Nudné. Zákonitě dostaneš chuť svůj model jet v terénu, ve stoupání či modelářské trati a zde ti nezbyde, než pouvažovat o totální výměně vnitřku tanku za alespoň Hehg Long přijimač od RX-13 až 14.Ty už něco snesou, ale opět je rozjezd neplynulý. RX-18 je již sofistikovanější verze s jakýmsi plynulým rozjezdem a není o moc dražší (800?),Ale pořád to není ono.Naprosto reálný pohyb auta, tanku, letadla, dává jen modelářský proporcionální regulátor.Ty naše musí být obousměrné a nejlevnější co jsem sehnal je za 790 kč jeden.Pokud si prohlédneš Kuldovy stránky, nádherně popisuje úpravu Téčka i s fotodokumentací. Hodně jsem tu čerpal, část použil a pak jsem šel svojí cestou, zde mnohokrát popsanou cestou.Pokud chce člověk ihned jezdit po venku, musí mít prachy vcelku a objednat tank zde přes kluky a dovoz z německa(ochotní k tomu jsou) Pokud je peněz málo, musíš jezdit s levnou celoplastovou věcí, šetřit ji a spořit na předem plánovanou přestavbu, a tou svoji touhu završíš. Vezmu li hotový proporcionální tank skoro celý v kovu z pultu prodejce, není problém se zastavit cca na 10 až 15000 kč. Pokud člověk použije renomované značky komponentů do tanků a vše si sám instaluje, vyvložkuje kola, dá kovová ramena a kola s pásama, skončí na té horní hranici asi taky, jenže mezi jednotlivými nákupy může leccos dodělat a upravit.Pokud zvolíš styl Skrblík, volíš to nejlevnější co se dá (Já taky ) :D 4 kanál.vysilač v pásmu 40 mhz. tě přijde dnes na cca1500-2500.Přijimač 6 kanál Hitec 6 Elektron do 500 kč. za regly dáš do 2000.Pokud nechceš zachovat na tanku bojový airsoftový či IR systém, tak víc jak 4 kanálový vysilač nepotřebuješ a tak víc dokupovat nemusíš a jsi za vodou.Kovový tuning pak nech na dobu pozdější a jezdi zatím pro radost. :P
nejde li o život, jde o hov .......
Uživatelský avatar
Vojtiš
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
Příspěvky: 699
Registrován: 17 led 2011, 20:44
13
Lokalita: Přerov

Re: Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...

Příspěvek od Vojtiš »

Myslím že jsi mi napsal dostačujíci článek k tomu že budu muset udělat pár fušek a určitě nechci zůstat jen tak u radosti, mám rád když všechno funguje tak jak má a to ježděni po parketách to je pro malé kluky a ne promě.A jak ty už jezdíš?
KDO NEZAŽIL NEPOCHOPÍ !!!
Uživatelský avatar
spitfiremk1
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 414
Registrován: 29 led 2011, 17:38
13
Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov

Re: Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...

Příspěvek od spitfiremk1 »

Vojtiš píše:Myslím že jsi mi napsal dostačujíci článek k tomu že budu muset udělat pár fušek a určitě nechci zůstat jen tak u radosti, mám rád když všechno funguje tak jak má a to ježděni po parketách to je pro malé kluky a ne promě.A jak ty už jezdíš?

Jo jezdím, s kovovými pásy, i v terénu po zahradě na sypké prachovité hlíně pokoseném trávníku (vyhrabaném). Jen se vyhýbám otáčení smykem. To se nabere nad pás dost materiálu a mohlo by to bloknout pojezd, či trhnout pás.Ale ty regly mají proudovou i tepelnou ochranu a spolehlivě vypínají při větší zátěži.Podotýkám, že mám orig,převodovky, ne 1:3.Takže ty kladou na motor a odebíraný proud při jízdě v terénu vyšší nároky. Ale nic dramatického se neděje. Tank občas pípne když je toho na něj moc a zastaví sám.Doběhnu k němu vyčistím pojezd a jede se dál.Na bezpečné jezdění jsou ale jiné povrchy s jinou strukturou na speciálních dělaných dioramatických tratích (někde tu visí odkaz jak a z čeho).Jednodušeto co se ti zamíchá pod kola v pásu, nesmí být pevné a větší než 3 mm v průměru.(alespoń pro mnou provedenou úpravu pérování a délky pásu). sypká hrudečka hlíny může být i větší, kola to pomelou na velikost, jež hnací kolo stráví a pás taky. Zatáčím spíš s větším poloměrem s oběma pásy v záběru, aby se při bočním sunutí pásu uvnitř zatáčky toho nedostalo moc. Ani toto opatrné jezdění neubírá nic na kouzlu a dramatičnosti jízdy v terénu, Skutečné mašiny taky nevyjížděly kopce o 45 st. náklonu, nebo po balvanech kolem dvou metrů. Daleko větší průser by byl, kdybych měl převody 1:3..Tam než by regl vyhodnotil že je přetížený, je pás urvaný kamínkem nebo hroudou. Tento převod dává velkou sílu na výstupu a málo zatěžuje motor i s regulátorem.Ten pak nerozpozná, že se na konci něco děje a vesele tlačí proud do motoru, a ten pak může poškodit kola, nebo pás.tim se nechci vymlouvat, že nemám na řádné převody 1:3, puffy ale vzhledem k tomu jaký terén a povrch hodlám v budoucnu užívat, mi zatím ty stávající převody stačí. Mám ale jistotu, že tank sám ochrání svou mechaniku docela jednoduchým způsobem.Ty silné převody tady kluci dávají kvůli plynulejšímu pohybu tanku u neproporc.ovládání, ale i jako ochranu jak motorů tak elektronoky v tanku. V neposlední řadě ještě kvůli častému oholení zubů převodovek z plastu. Moc se tady rozepisuju a nerad bych svinil vlákno tím co tu určitě kluci dávno X-krát probírali. Takže ještě rada na závěr, Beami Trade už tady někomu pomohla tím, že mu za nějakých 1700 kč poslala nefunkční reklamované Téčko...Kluk to určitě vykuchal a nacpal zřejmě HL pajšlem.Občas se tam takový tank objeví. Je to nejlevnější způsob jak na to a vyhodíš jen nefunkční věci zy babku a dokoupíš po poradě zde s klukama co je potřeba a závěrem ty pásy a máš cos chtěl...
zdarec.
nejde li o život, jde o hov .......
Odpovědět

Zpět na „Návody“